Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Пак тази 155-ца! :)
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщениеСтой далеч от тоя майстор с "петичките"
Това е само предположение ,де като се има предвид възрастта на тези автомобили ,нищо чудно сабята отдавна да е избягала и да е останал само калъфа.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
значи сега идвам от пред блока .... когато изклучих горната бобина колата пали и бачка без проблем .... когато пуснах само горната бубина колата прекъсваше и двигателя не работеше добре от ауспуха се чуваше ПУкане ... от тук нататък кво следва с тая бубина?!155 rlz
Comment
-
Първоначално публикувано от BuR7oNnN Покажи съобщениеП.С. и в двата случая обаче колата гърми в колекторите....
Огледаи много добре да не смуче въздух след дебитомера(този големия маркуч и виж отдолу му дали е закачен маркуча дето идва от масления сепаратор абе с две думи го свали и го огледаи много старателно..)
sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от BuR7oNnN Покажи съобщениеАми определено съм навит казвате кога и ще ви донеса 1 тон чай с квото искате само да видиме къф е проблема че ми писва
---------- Post added at 21:04 ---------- Previous post was at 20:46 ----------
П.С. Когато паля на студен двигател като подавам газ (зада не изгасне) около акумулатора и филтъра се чува силно пукане при подаване на газ ..... никва идея си нямам дано колегата да насрочи ден и час за чайЗвънни ми 0897634504 - Делян.
Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Днес се чух с колегата и нещата взеха да се избистрят. След като е откачил и закачил куплунга на едната бубина нещата са заспали..., което говори за "жица" - проблем. Наа мен още в началото ми мина през ума, дали при изкипяването на акoмулатора не е олял, някой куплунг или сноп, но реших, че можеби колегата ги е погледнал. Ще се чуем с колегата тези дни, да я докара и да я погледнем по-обстойно...Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеИ при мен се случи 1-2 пъти, да припука, докато не смених темп. датчик на термостата... обаче пак ми се вижда бедна...155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите
Comment
-
Е така де, ама тва не е решение...според мен, щото на 4 бар на празен ход налягане си направи сметка колко ще е при напълно отворен дросел, а и колко си тормозиш помпата..., ама ти си знаеш де.Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщениеЕ така де, ама тва не е решение...според мен, щото на 4 бар на празен ход налягане си направи сметка колко ще е при напълно отворен дросел, а и колко си тормозиш помпата..., ама ти си знаеш де.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Ами незнам колега, аз още несъм я виждал колата, но най-лесно е да откача 4 букси и да им сменям местата. Въпросът е дали иам прекъснат кабел, или някакъв друг електрически проблем. Аз няма да се очудя ако има проблем и със зарядният ток на алтернатора, защото акомулатор не кипи ей така за добър ден...Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщениеАми незнам колега, аз още несъм я виждал колата, но най-лесно е да откача 4 букси и да им сменям местата. Въпросът е дали иам прекъснат кабел, или някакъв друг електрически проблем. Аз няма да се очудя ако има проблем и със зарядният ток на алтернатора, защото акомулатор не кипи ей така за добър ден...
Само като идея като я гледате пробваите я с други комутатор и бобина... И пак си мисля за пропуск на въздух някъде.. Свалете и огледаите големия маркуч и ако имате как маншоните (гумените ) на колектора (пукат се от задната страна)...sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Такааа..., преди малко я огледах колата. Датчик Т на вода - ок, бубини - ок, не изглеждат пробили, не са напукани, нито изглеждат да са прехвърляли някаде по стойката на акомулатора. Не са окъсили вътре намотките - мерих ги, 12.5-13кОм вторичните и 2.0- 2.5 Ом на първичните. Колата сега си работеше ок, като момчето казва, че нямала мощност както преди. По всяка вероятност проблема с прекъсването е от изкипяването, защото колата се е пооправила след сляна на 2-3 бушона от тези които са под дебитомера, и изваждане и слагане на 3-те релета на същото място. По всяка вероятност причината, е че акомулатора е изкипял, а пък той е изкипял, защото колата презарежда - 14.4, на моменти 14.5..., вероятно регулатор.Няма клеясали куплунзи нито на бубините, нито на комутаторите. ТПС-а също го премерих, дава си равномерна крива при отваряне от 0 до 100% без да накъсва или да "скача" съпротивлението. Веригата е хлабава и потраква, като несъм свалял капака, но като я натягаме малко по-нататък ще го отворим да видим дали всичко е на белези...
Не съм я закачал на виза, че малко бързах и аз и той, но като рпавим веригата ще я видим.
Last edited by Da_Fuse; d.m.y г., 18:15.Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщениеЕ така де, ама тва не е решение...според мен, щото на 4 бар на празен ход налягане си направи сметка колко ще е при напълно отворен дросел, а и колко си тормозиш помпата..., ама ти си знаеш де.Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 19:46.155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите
Comment
-
14,4-14,5 волта не е презареждане. точно толкова трябва да бъде в интерес на истината. а това че си мерил бобините с мултицет на съпротивление, не означава че са ок. налягането на бензина в рейката е константа независимо от оборотите и натоварването на двигателя.точка
Comment
Comment